Ksaweryn Ksaweryn
247
BLOG

Salon lepszy?

Ksaweryn Ksaweryn Rozmaitości Obserwuj notkę 5

 

Na początku chce powiedzieć że byłem tu już kiedyś i było o wiele lepiej.

Panie Janke nie chce nikomu ubliżać panu też nie, ale lekka krytyka to chyba nie jest nic złego.

bylem ty kiedyś i był lepiej byli blogerzy, którzy mądrze pisali...A teraz albo ich zablokowano albo "siedzą w pudle" i ich strony już nie istnieją tak jak było w przypadku Łazarza. koteusza też już nie ma...może to dopadnie niedługo mnie albo ufke albo kogoś innego jeszcze innego. Dziwi mnie bardzo tez ze z salonu znikają przeważnie tylko  blogerzy niebiescy, bo to oni najwięcej "rozrabiają". A zieloni i czerwoni pozostają...

Przepraszam jeśli ta krótka refleksja uraziła kogoś.

A wy jak sądzicie?

Ksaweryn
O mnie Ksaweryn

Jestem patriotą.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości